stoppa matchen

Nu så.

Posted in Allmänt by Micke on april 4, 2008

Ja, dags att dra upp ärmarna och ta tag i det här med bloggen.

Sen senast har det hunnit hända en hel del. Allsvensk premiär som jag missade på grund av sjukdom, en längre tids feber, en hel del umgänge med käraste Stella och den vanliga vardagslunken som mest har rullat på i vanlig ordning. Ni vet hur det är. Lite av det goda och lite av det onda.

Idag är det som bekant fredag. Det är ju anledning nog att festa till lite och ikväll bjuder Love, Kaiko och Tofft in till sjöslag ute i skärgården. Det ska bli grymt fint att få träffa lite folk igen efter den isolation som febern innebar för mig. Temat är tydligen ”Cyber”. Jag har ingen aning om hur jag ska kunna följa det och samtidigt trivas med mig själv. Jag kanske får blondera håret och klä ut mig till Bill Leeb anno 1993 eller något. Hur som helst: Grymt med fest!

Imorgon har jag tre alternativ till skoj. En fest ute i ataljen på hisingen, Monochrome på Haket eller bara lite normalt hemmamys med Stella. Jag tror bestämt att dagens övningar för bestämma morgondagens eventuella ork till utsvävningar. Ibland slår ju bakfyllan riktigt snett och då kan det vara bra att inte lova för mycket.

För övrigt tycker jag att ni ska ta en titt på det här och det här. Jag vet vad jag tycker om saken. Jag lär få anledning att återkomma till det.

Lämna en kommentar