stoppa matchen

Nu får det räcka.

Posted in Allmänt by Micke on mars 27, 2008

Sedan söndagsnatt har jag legat som ett litet vårdpaket och skakat. Feber, snor och allmän verk. Ush och fy. Jag börjar tröttna riktigt ordentligt på att vara helt orkeslös.

Och imorgon är det ju fest. Tror ärligt talat inte att jag fixar det. Och allsvensk premiär på söndag. Hur ska jag palla att stå ute i vinterkylan? Gah.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johan said, on mars 27, 2008 at 12:28

    Ah, GothConpesten… grattis. Själv har jag en mild variant, David likaså. Svendsen ligger i däck med resten av familjen. Man kan ju tycka att GC skulle fixa med vaccinationer veckan innan.

  2. Erik Populärstensson said, on mars 28, 2008 at 22:42

    Och du ska veta, Anna-Greta, att jag tänker på dig…

  3. Tez said, on april 3, 2008 at 00:53

    Blir ju kalas nu istället, då fler låg sjuka sist. Så hoppas du laddat riktigt ordentligt nu!

  4. michaelsson said, on april 3, 2008 at 15:54

    Du är en liten kärring. Sluta gnäll. Skaffa ett annat jobb. Och sup dig full. Och börja blogga igen.


Kommentera

