stoppa matchen

Bonushets

Posted in Allmänt by Micke on juli 25, 2009

Och så har dom jävlarna lagt in beordrad övertid på måndag också. Det kanske inte var någon bra idé att börja sparka folk?

Jag kan inte med ord beskriva hur jävla puckat jag tycker att min firma beter sig…

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. saragron said, on augusti 18, 2009 at 22:26

    Micke är tillbaka! Jag har helt missat att du bloggar igen men jag ser fram emot fler klockrena iakttagelser såsom ”Måndagmorgnar är pålitliga som tågen på 30 talet. Dom kommer och går i en jämn takt och lasten kan bestå av precis vad som helst.”

    Tråkigt att jobbet är tråkigt och andra artigheter som så… Hoppas allt är väl, överlag.


Kommentera

