stoppa matchen

Antichrist

Posted in Allmänt by Micke on juli 2, 2009

Såg Antichrist av Lars von Trier på bio igår. Jag kan kott och gott sammanfatta den med ett ”Jaha?”. Lite hårdporrshots, blodiga ejekulationer, övernaturligt mumbojumbo och ett manus med mindre innehåll än min anteckningsbok från min konfirmandundervisning gör tyvärr ingen film. Den var inte det sämsta filmen jag sett men jag känner mig verkligen helt oberörd. Vissa sekvenser var ganska spännande men det jag gillade i filmen hastades snabbt förbi. Ni som känner för lite peniskross och självstympning har något att se fram emot. Ni andra kan gå och se Transformers istället. Det tänker jag göra imorgon.

Kommentera

