stoppa matchen

Torsdagar

Posted in Allmänt by Micke on juni 25, 2009

Torsdagar är lite dubbla till sin natur. Om man nu skulle vara ledig på fredagen så är torsdagen väldigt trevlig för man vet att man ska få en långhelg av ledigt. Men om man som idag inte ska vara ledig imorgon så är torsdagen en blandning av nedförsbacke och att köra in i en betongvägg. Man är förädiskt nära den hägrande ledigheten men man har en hel fredag mellan! Med det här sagt så är det nog ganska uppenbart att jag inte känner speciellt mycket för att jobba idag. Det är i och för sig inga konstigheter när det kommer till mig och min attityd omkring mitt arbete men om man ska försöka vara lite diplomatisk så kan man säga att det finns dåliga dagar och det finns bra dagar. Idag är en dålig dag när det kommer till arbetsmoral och vilja till att prestera.

Det är tydligen massa festivaler i stan den här helgen. Det innebär att ”alternativ rockstil” kommer att bli det absolut vanligaste inslaget i stadsbilden. Jag bävar.

Kommentera

