stoppa matchen

Pust, pes…

Posted in Allmänt by Micke on juni 24, 2009

Sommarvärmen är här och man blir alltid lite chockad när det händer. Ni vet när det är helt vindstilla, värmen får luften att dallra och hur lite man än rör sig så slår svetten ut över hela kroppen? Ja, så är det idag. Och jag gillar det inte. Alls. Det är väl bara Fiskhandlarn som kan gilla en sån här dag.

Snart står arvika för dörren och det mesta pekar på att jag inte kommer att delta i år. Brist på ledigt, pengar och motivation är det som ställer till det. Visst är både NIN och DM mäktiga bokningar men ärligt talat, det är inga band jag lyssnar särskilt mycket på. Dessutom har båda banden ganska svaga album i ryggen som dom turnérar på.

Det är förstås skittråkigt att missa hela baletten med hovet och den eviga vansinnesdansen men det kommer nya festivaler och nya utmaningar. Det är förstås inte helt kört än men jag räknar inte med att komma iväg helt enkelt. Allt annat får bli en bonus.

Idag är det kvällspasset som gäller på jobbet. En del administrativt arbete borgar för en ganska behaglig och ohektisk dag i saltrgruvan.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. fiskhandlarn said, on juni 24, 2009 at 16:46

    Du VET att jag älskar det här vädret! :D

    (Och jag håller fortfarande tummarna för Arvika.)


Kommentera

