stoppa matchen

Tjoho – Fredag igen

Posted in Allmänt by Micke on november 7, 2008

Då var det äntligen fredag igen. Då förra helgen försvann i en ansträngande flytt (jag har fortfarande träningsverk) så ser jag fram emot den här helgvilan mer än vanligt. Vi har redan bestämt oss för att inte gå ut (inget svårt beslut då vi inte har några pengar på grund av dubbla hyror den här månaden) så öppnar sig ju ett gyllene tillfälle att påta runt lite i lyan och försöka komma i ordning. Prylar att ställa på sin rätta plats finns det gott om.

För övrigt är jag mer trött på jobbet än någonsin. Både rent fysiskt trött, det är fan vinter nu och det sliter, samt att jag börjar lacka ur fullständigt på mitt arbete. Monotont, repetetivt och allmänt oinspirerande. Ush och fy. Kanske är läge att skriva in sig på någon distanskurs på universitetet så att man känner att man gör någonting för att förändra sin situation. Men å andra sidan kommer jag aldrig att plugga på heltid igen. Om dom inte typ dubblar CSN-bidraget förstås.

Det börjar för övrigt bli dags att börja småfundera lite på nästa års semester och vad man ska hitta på. Depeche Mode på arvika locka ju fårstås men det var å andra sidan ganska länge sen arvika handlade om musik för min del.

Blir man inte sugen på att åka på festival när man ser sånt här så blir man det aldrig:

Grannkaerln och Satan tillber mörka gudar.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. fiskhandlarn said, on november 7, 2008 at 19:38

    RAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! KNUSE DE KRISTNA!!
    Klart du ska med till Arvika, inget snack!

  2. Skarsnik said, on november 19, 2008 at 15:59

    Ja fy fan! det där är ju nästan en religiös festival i det nuvarande stadiet. lite som en högtid utan annat syfte än att just med öl och gula kläder dyrka det onämnbara!


Kommentera

