stoppa matchen

Jag har fått ett fan.

Posted in Allmänt by Micke on september 22, 2008

IMG_0679

Originally uploaded by hemingway242

Om ni trycker på den fina bilden här ovanför så kommer ni att komma till bildens egen flickrsida. Så långt allt väl.

Det ni ska titta på är killen som har kommenterat bilden och framför allt innehållet på bilden. Det vill säga mitt skägg. När ni har tagit in det så föreslår jag att ni trycker på ”BeardFan”s användarnamn och ni kommer att tas till ett universum av förlustelser och synd.

Jag har fått min första nätstalker. Han har lagt till massor av mina bilder som personliga favoriter. Jag är stolt men inte nöjd!

6 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sara Grön said, on september 22, 2008 at 22:59

    Hahaha det är ju jätteroligt! Killen har liksom 68 Flickrsidor på skägg… det är uppifrån, nerifrån, från sidan osv osv. Och så du Micke. Killen på sidan 6 är dock galet skrämmande.

  2. michaelsson said, on september 23, 2008 at 11:39

    Hahahaha. Fantastiskt

  3. Erik Krigstensson said, on september 24, 2008 at 15:46

    Erektion kan erhållas av de mest mondäna företeelser.

  4. Skarsnik said, on september 25, 2008 at 10:18

    Hehe han verkar ju gilla ditt ståtliga skägg.. Jag skulle nog känna en skev form av tillfredsställelse över det faktum att jag hade ett fan samtidigt som min gud, the unspeakable one, skulle beordra mig att straffa den som andra skägg dyrkar!

  5. Sharonda said, on februari 9, 2009 at 14:21

    Varför tänker jag på Pippis pappa?

  6. hemmingsson said, on februari 9, 2009 at 14:43

    Pippis pappa är ju en ständig referens i mitt liv.


Kommentera

