stoppa matchen

Här är han!

Posted in Allmänt by Micke on augusti 19, 2008

Ja, det här är alltså det lilla överlevarmiraklet som jag och Stella bestämt oss för att ta hand om. Den nya namngiven är ”Sixten”. Vi får se om det fastnar.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. michaelsson said, on augusti 20, 2008 at 19:39

    Sixten är ett perfekt namn för en katt.
    Snabb som blixten.

    Men är han inte lite lik den där Oliver katten som din pappa tog hand om efter att ha sargat sönder vårat hem?

    Söt i alla fall

  2. michaelsson said, on augusti 29, 2008 at 04:25

    Ah, kära storebror. Du föll tillslut till föga och tipsade mig om ditt nya favorit band, Rome.
    Jag har redan låtit deras senaste skiva spelas svagt i mitt öra, och jag tänker ge det några gånger till innan jag egentligen kan få en uppfattning. Men det låter lovande. Mycket lovande.

    Jag hoppas att du förstår att jag kommer kidnappa din ipod när du besöker Dalaskogarna. Jag har helt enkelt inget val.


Kommentera

