stoppa matchen

Mot nya djärva dåd.

Posted in Allmänt by Micke on augusti 2, 2008

Ännu en gång ska jag lämna fastlandet för att bege mig ut till en sketen liten kalkklippa ute i östersjön. Vi talar naturligtvis om den stolta Piratveckan! Som vanlig är det Visbypirater som står för den enda festen värd namnet den här och veckan. Jag ser förstås fram emot massor av skörlevnad och sköj! Jag hoppas att även mashavspiraterna visar sig från sin mest diaboliska sida och att manfallet inte blir allt för stort när romen rinner in och vettet ut.

Sabeln är nerpackad, skägget oansat och romen redan uppdrucken. Men skam den som ger sig, nu kastar vi loss!

Efter det här får det fan vara nog med att lämna Stella ensam en vecka i stöten. Jag saknar henne redan :(

Kommentera

