stoppa matchen

Testar lite här igen…

Posted in Allmänt by Micke on juli 21, 2008

Efter att ha läst om det och efter att ha hört personer vars goda omdömme jag litar på prata gott om webläsaren Flock så bestämde jag mig för att ge den ett test.

Nu testar jag det inbyggda bloggverktyget och det känns väl sådär spännande. Däremot verkar det lättare än någonsin att stalka sina vänner på facebook. Alltid något.

Nu är Stella på semester med sin mor. Dom skulle visst till Danmark och göra sånt man gör där. Själv ska jag iväg på lajv imorgon. Det blir nog roligt för oss båda men på olika sätt.

Blogged with the Flock Browser
Kommentera

