stoppa matchen

Testar lite här.

Posted in Allmänt by Micke on juni 26, 2008


IMG_3056, originally uploaded by hemingway242.

Jag kollar lite grann hur det här med att blogga via flickr fungerar. Och det ser ju ut att fungera finfint.

Jag vet inte om det kommer att göra mitt bloggande intressantare eller bättre. Rent tekniskt blir det förstås lättare att lägga upp bilder som jag har tagit men så stor skillnad mot att göra det manuellt är det ju inte.

Nåja, nu får ni hålla till godo med en bild på tigern Kjell för nu ska jag gå och lägga mig. Gonatt!

Kommentera

