stoppa matchen

Snart så…

Posted in Allmänt by Micke on juni 26, 2008

Snart går jag äntligen på semester. Det hela inleds med dunder och brak med en Arvikafestival. Det ska bli gött att åka iväg och festa och leva grisliv i några dagar. Jag kommer förstås sakna Stella och andra bekvämligheter något enormt men å andra sidan är ju festvaler så sjukt kul.

Igår var vi på Liseberg. Det åktes karuseller, det tittades på rockmusik och det var på det stora hela en helt fantastisk dag. Det verkar som att jag tar mig dit imorgon också då Lars Demian ska spela. Men då blir det nog inga karuseller.

Är det någon som vet om det spelar någon sjysst black metal på arvika i år?

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patrik Sahlin said, on juni 26, 2008 at 11:07

    Om du ska göra som Henrik Lindeman 1996 så ska du fråga om musikutbudet efter att du har pröjsat för biljett, buss, tält, mat och öl, och redan befinner dig på campingen. Efter att du har fått svaret ska du besviket spendera resten av tiden på campingen och dricka pilsner.

  2. Skarsnik said, on juni 27, 2008 at 14:19

    Jag vet inte om det är något annat än ex-black metal Behemoth, men deras första skivor är rena rama vansinnet så det kan ju inte vara helt fel. DOCK så håller jag på att återuppliva den gamla bandaren från 3 år tillbaka dedikerad till GLORY AND BATTLE, MAYHEM AND METALL!
    Kort sagt, tar med en bandare med en del metall, Alestorm, Darkspace, Elffor, Brown Jenkins, Summoning, Thronar, Burzum och vad jag kan hitta på den här skitdatorn :P

    Snart!


Kommentera

