stoppa matchen

Utbildas.

Posted in Allmänt, fotboll:, Jobb by Micke on juni 3, 2008

Soft arbetsvecka. Jobbar fyra dagar och tre av dom inebär vidareutbildning. Nya kompetenser ger ju faktiskt det här jobbet en viss variation. Men det är lite roligt att man lär sig nya grjejer lagom till sommaren då det generellt inte ringer så mycket och med tanke på hur extremt få det är som har den här tjänsten hemma så lär det väl dröja till augusti innan jag får mitt första supportsamtal på det jag lär mig nu. Men vafan, sitta och fisa i tre dagar och få betalt för det är verkligen inte fy skam. 

Sommaren är verkligen här. Jag är djupt tacksam till den fina AC vi har här i huset där jag arbetar. Man avlider utomhus.

Annars glider det mest på som det ska. Semester om några veckor, Arvika närmar sig och på det stora hela trivs jag jävligt bra med livet just nu.

Om inte Sverige går bra i fotbolls-em så vill jag verkligen se Spanien i final. Det är ungefär det enda jag vill ha ut av årets mästerskap.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. michaelsson said, on juni 9, 2008 at 13:22

    utbildning? jösses. Vad ska du få för utbildning? Kan du ge mig ditt ank. nummer. Jag vill busringa till dig.

  2. astromek said, on juni 10, 2008 at 09:17

    Kurs rockar. :D

    Fördelen med att bo lilla Falun är att det också brukar innebära en tre-fyra nätter på hotell (i tjockholm förvisso, men det får duga) och traktamente. \m/


Kommentera

