stoppa matchen

Snuvig

Posted in Allmänt by Micke on maj 15, 2008

Det är något jävligt lurt med min näsa. Och jag har noterat att det är återkommande. Varannan vecka ungefär så svullnar min hals och näsa ihop och jag blir typ som förkyld men ändå inte. Jag snorar lite, snörvlar lite och är lite småseg i skallen. Men övriga kroppen är på det stora hela inte alls påverkad av denna microförkylning. Det här tillståndet har alltså dykt upp för tredje gången den här våren och jag börjar fundera lite på vad det kan vara frågan om. Det kan ju inte vara allergi för du skulle jag vara dålig hela tiden. Lite spännande är det allt. Och ganska jobbigt.

edit: Nu verkar det barka åt en fullskallig förkylning med feber och skit. Inte bra alls…

Inatt kommer Stella hem från tzatsiki-land. Det blir guld, på alla sätt.

Kommentera

