stoppa matchen

Där satt den!

Posted in Allmänt by Micke on maj 1, 2008

Jajamen, då var det gjort. Jag och Stella har förlovat oss idag. 1 maj 2008. Det är det finaste som har hänt mig någonsin. Jag berättar det här och nu då jag är så jefla dålig på att säga saker till folk. Om ni vill gratta oss eller berätta för oss att vi är ute på hal is så görs det med fördel på den kombinerade norge/johannes-fyller-år/och-numera-lite-i-smyg-förlovningspartaj som vi tänker hålla i kollektivet den 17e maj.

Appropå ingenting annat så har jag inlett en kamp mot nikotinet. Förutom att jag numera är ringmärkt så ska jag alltså även bryta mitt nikotinmissbruk. (Vissa kanske säger att jag byter ett slaveri mot ett annat men sånt trams vägrar jag lyssna på!)

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Olle said, on maj 2, 2008 at 09:01

    Grattis!!!

  2. stella said, on maj 3, 2008 at 18:15

    vi är bäst!

  3. michaelsson said, on maj 3, 2008 at 22:11

    Det är skönt att du sköter dig och håller planen jag har för dig.
    Stora gratuliationer till er båda.

    Jag inser naturligtivs att nu när mina båda bröder är förlovade har jag ingenting att komma med. Hur ska jag kunna slå det här?
    Grattis!

  4. Erik Nasumsson said, on maj 4, 2008 at 17:16

    Åh, det är så skönt att det finns någon ordning här i världen…

  5. Skarsnik said, on maj 6, 2008 at 20:55

    Grattis Micke :) fan vad kul! blir till att parta extra i sommar!

  6. Johan said, on maj 7, 2008 at 13:13

    Grattis hörrni :)
    Det här kräfva sina öl tycker jag… Jag missar galejet den 17:e så vi får slå våra kloka huvuden ihop och gå på Delirium eller nått.

  7. astromek said, on maj 19, 2008 at 14:53

    Men helvete micke! Grattis som fan!

    Men jag leder fortfarande. :P

  8. ion said, on maj 26, 2008 at 19:40

    Japp. har ju sagt det till dig IRL, men måste ju lämna ett märke i cyberrymden även jag, nu när jag börjar komma ikapp med min bloggläsning. Grattis!


Kommentera

