stoppa matchen

Fantastiskt…

Posted in fotboll:, GAIS by Micke on april 15, 2008

Säga vad man vill om GAIS men det svänger ju i alla fall. Förlust med 4-0 mot Kaaalmaaa är inte okej någonstans. Nu räknar jag med en enorm uppryckning och fokusering till på torsdag. Det är ungefär årets viktigaste match då. Hemmaderby mot svinen i IFK Göteborg.

Jag noterade redan igår en anspänning inför derbyt. Den där molande färväntansfulla ångesten. Kan vara en av dom underligare känslorna jag har haft och den är svår att beskriva.

Nu ska jag klä på mig och gå till jobbet.

Kommentera

