stoppa matchen

GAIS och ledsna kamrater.

Posted in fotboll:, GAIS by Micke on april 10, 2008

Ikväll brakar det loss på Nya Ullevi. Bajen står för motståndet och vi går förstås för seger. Men som vanligt när man har med mitt kära grönsvart att göra så är det svårt att ta ut något i förskott. För mig blir det första tävlingsmatchen i år då sjukdom tvingade mig bort från att publikt delta på dom två första matcherna. Så jag är snudd på överpeppad!

Noterar även att det har öppnats en stödgrupp för IFK-supportrar i nöd. Kan tänka mig att det kommer att ringas en hel del från lindometrakten den närmaste tiden.

Men för att vara lite seriös, det här är faktiskt en riktigt rolig kampanjsida från GAIS håll. Efter IFKs gaisbonito och deras tillagning av makrill så var förra årets ”Änglafall” från grösnvart förvisso snygg som få men inte särskilt slagkraftig.  Jourhavande kamrat är fyndig och rolig. Klart över godkänt för att vara en gaiskampanj.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Fredrik said, on augusti 26, 2008 at 13:23

    Va är det för färger du har på bloggen? Fy fan..


Kommentera

