stoppa matchen

Vår

Posted in Allmänt, musik: by Micke on april 8, 2008

Ja, solen och den där lätta känslan av en allergisk näsa visar tydligt att våren har kommit. Det känns rätt fint på många sätt. Som vanligt kan man ju räkna med minst ett snöfall den närmaste tiden och regn hela tiden det kommande halvåret men det kommer i alla fall att vara ljusare ute.

Fick ner nya Rome skivan idag. Det är inte ofta jag hittar nya band som jag verkligen gillar men Rome tog plats direkt på min lista över ”jävligt bra band som det aldrig är ovärt att lyssna på” när jag hörde dom första gången.  Nu ska jag bara rycka upp mig och skaffa en legal kopia, dels för ett så här bra band förtjänar absolut att få ta det av mina surt förvärvade och dessutom är det alltid roligare att äga skiten på skiva.

Bah, nu ska jag återgå till att få skäll av upprörda kunder.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. michaelsson said, on april 9, 2008 at 11:40

    Här i Falun ligger snön som ett plaskblött täcke på gatorna. Den där allergikänslan du pratar om kommer dröja till slutet av augusti om det ska hålla på så här i Dalarna.

    Koppla alla upprörda kunder till mig bara. Jag har blivit ett litet proffs på att ta hand om dom arga, hotfulla och ruskigt otrevliga kunderna. I lööööve them.


Kommentera

