stoppa matchen

Men vafan?

Posted in Allmänt by Micke on mars 18, 2008

Tisdag igen?  Gud!

Jag har ingen aning om vad jag gör för något men på något sätt går tiden jävligt snabbt. Vi har gått över halva mars månad och jag tycker det var igår jag jobbade bakis på nyårsdagen.

Den senaste tiden har varvats med skrivarstuga, lite WoW och framför allt umgänge med Stella. Och jag mår riktigt bra. Det enda smokket i bägaren är som vanligt det här med mitt arbete – (Insert-standard-gnäll och-raljerande-om-min-arbetsplats-här).

Till helgen är det då GothCon. Det blir alltså till att låsa in sig på en skola tillsammans med 2000 andra nördar och ha skoj. För det har man. Vet inte varför dock. Man sover för lite, äter för lite, gör av med för mycket pengar och uppnår en ganska äcklig kroppsodör. Men roligt har man. Och det är ju någonstans det enda viktiga.

För övrigt tycker jag faktiskt det är ganska mysigt att vintern har gjort ett snabbt återbesök. Det har varit mer riktig vinter dom här två dagarna än hela senaste vintersäsongen.

Kommentera

