stoppa matchen

Rock n roll.

Posted in Allmänt by Micke on mars 11, 2008

Idag vaknade både jag och Stella på helt fel sida av verkligheten. Det blir alltid bra drag när två individer med taskigt morgonhumör ska försöka konfrontera vardagen och samsas om samma utrymme. Hur som helst så lyckades vi låta bli att ta kål på varandra fullständigt.

Tisdagar är på det stora hela en fullständigt meningslös mellandag. När hade jag roligt på en tisdag senast? Är det någon som har haft en rolig tisdag någonsin? Jag funderar på att uppgradera tisdagar till min nya ”allmänna ångest och ha tråkigt”-dagen. Måndagar har prenumererat på den titeln i flera år nu men det är verkligen dags för en förändring nu.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Skarsnik said, on mars 17, 2008 at 20:48

    Jag är beredd att hålla med angående tisdagar.. Det är fan ingen bra dag.. Skall skriva en blog inom kort angående musik som du bör kolla upp, har blivit överfallen av ett flertal angående musik som Derniere och liknande och skall försöka sammanställa.. Rock on partner! :)


Kommentera

