stoppa matchen

Bluärhg½!!11

Posted in Allmänt, Jobb, lek & spel:, musik: by Micke on mars 10, 2008

Idag är det minsann måndag! Fan vad gött det är med en ny vecka! Visst ser det ut som att jag skriker hela tiden när jag använder såna här ”!” efter varje mening!? Det är bara en av dom småsaker jag har retat upp mig på den senaste tiden! Jag menar, tror att det man skriver har mer tyngd när man använder utropstecken hela tiden?! Fan vet!

På riktigt alltså. Vuxna människor som avslutar varje mening dom skriver med ett utropstecken borde släpas ut i en gränd och skenavrättas. Bara så att dom lär sig lite hyfs.

Sen sist då? Det mesta rulla på fint. Jobb, arbete, lite fest kanske, jobb, arbete och kärlek. Tyvärr för mycket av det tidigare. Arbetsintervjun gick förstås ingen vidare och en av mina vänner fick jobbet istället. Visst är det trevligt för honom men en smula bitter över den här missade chansen är jag ju. Men det dyker nog upp något snart. Datakommunikation är ju framtiden!

Spontanhandlade Skinny Puppys Too Dark Park på vinyl igår. Tradera är på det stora hela livsfarligt och jag undviker medvetet att kolla där efter saker jag gillar och samlar på. Men 160 spänn för den vinylen är ett rent fynd. Det var bara att slå till.

Kanske att jag åker iväg till Halland igen nu till helgen. Vi får se hur det blir. GothCon står ju och stampar i farstun och det kanske vore en bra grej att förbereda sig lite inför det. Men Jon och Lina verkar ju har järnkoll på sitt arrangemang så det ska nog gå bra. Scenariot är ju lungt och sansat så det ska nog gå bra att leda några pass.

60624331_1.jpg
Snart i en brevlåda nära mig…
Kommentera

