stoppa matchen

Amerikansk köttskandal

Posted in Allmänt by Micke on februari 18, 2008

Amerikansk köttskandal – sr.se

Jävlar vilken dark horse! Förstå chocken! Att det förekommer djurplågeri på ett slakteri! Vem kunde ana detta! OMFG!!!!1111one!!!eleven! Jag förstår att alla rättfärdiga jänkare sätter cheeseburgaren i halsen. Det här är ju hel orimligt!

Annars rullar det mest på som det ska. Stella är hemma i Halland och kurerar sig. Snart snart borde hon bli frisk. Jag ska för övrigt åka ner dit och hälsa på till helgen. Det ska bli spännande. Träffa svärmor och sånt.

Imorgon kommer min bror och hans dam ner till götet på en snabbvisit. Dom fokuserar tydligen hårt på shopping. Det är rätta takter.

Tänk på att köttet ni äter KAN komma från ett plågat djur!

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rakblad said, on februari 18, 2008 at 13:39

    Jag hoppas mitt kött kommer från ett plågat djur, om det vore ett glatt djur så skulle det ju kännas taskigt att ta livet av det för att göra mat åt mig.

  2. Michael Hemmingsson said, on februari 18, 2008 at 14:27

    Haha, ja. Det är en bra poäng.

    Men hur kan ett land som till det yttersta handlar om att förminska människor, kolla på hur dom behandlar folk i irak och illegala invandrare, ha sådan panik om djurplågeri?

    Det påminner mig om dom där protesterna som anordnades utnför ett fängelse som hade satt upp taggtråd som det gick livsfarlig starkström igenom. Folk var mäkta upprörda över att det var så farligt för FÅGLARNA. Att människor kunde dö var det ingen som brydde sig om.

  3. Skarsnik said, on februari 19, 2008 at 18:09

    Hur skall jag någonsin kunna bli normal efter denna fruktansvärda upplevelse.
    Major sanloss..

  4. Sara said, on mars 2, 2008 at 00:18

    Vad har jag nu missat?


Kommentera

