stoppa matchen

Jisses

Posted in Jobb by Micke on februari 14, 2008

20 miljarder i aktieutdelning, 3000 personer ska få sparken och samtidig driver vi våra epostservrar på en jävla Game Boy?! Eposten strular. Igen. När jag tar mig härifrån så lovar jag att jag ska bjuda dom ansvariga på tårta för all smärta dom orsakar mig och våra kunder. Fast dom kommer förstås inte förstå att gesten är runnen ur djup och becksvart ironi.

Ikväll ska jag och Stella mysa som bara ett nyförälskat par kan göra. Det är tanken på det som håller mig vid liv i bistra tider som dessa. Ha en fin alla hjärtans dag allihop.

gb01.jpg

Epostserver?

Kommentera

