stoppa matchen

Vår?

Posted in Allmänt by Micke on februari 13, 2008

Idag lyser solen och fåglarna kvittrar för fullt. En tidig antydan om att vi går mot ljusare, och enligt många trevligare tider, ligger i luften. Jag tycker det är bra.

Stella blir sakta men säkert bättre i sitt knä. Det är lite läskigt hur lite det är som behövs för att sätta någon ur spel. Ett sår, lite bakterier och man är körd.

Annars är det mest häng i kortedala och arbete som står på dagordningen nu för tiden.

Jag ska visst på arbetsintervju på fredag. Ska jag vara realist så inser jag att konkurrensen om den plats jag söker är mördande. Men vem orkar tänka på sånt när det finns ett litet hopp om att ta sig bort från den avdelning jag nu sitter på?

Kommentera

