stoppa matchen

Blixtvisit i Falun

Posted in Allmänt by Micke on januari 23, 2008

Då har man landat i Falun igen. Härligt att få träffa lite familj igen. Imorgon bär det av uppåt landet till Jämtland. Min mor hjälpte mig att räkna ut att jag inte har varit är upp på åtta år. Det är på tok för länge när man tänker efter. Trots den riktigt tråkiga anledningen till mitt besök, begravning, så ser jag fram emot det hela. På lördag tar jag flyget hem till Göteborg igen. Det finns inte på kartan att jag åker tåg i tolv timmar för samma pris som en flygstol kostar. Så blir det jobb igen på söndag. Huga, det ser jag verkligen inte fram emot.

Nu ska jag bara luta mig tillbaka och fokusera på lite att jag har några dagar framför mig där jag inte behöver tänka på jobb.

Kommentera

