stoppa matchen

Vänta nu…

Posted in Allmänt by Micke on januari 16, 2008

Är det redan onsdag? Jisses, tiden går verkligen snabbt ibland. Imorse när jag vaknade så trodde jag på fullt allvar att det var måndag. Sen insåg jag ju förstås att det var tisdag. Sen när jag kom till jobbet och insåg att det var onsdag så blev jag lite paff. Med den logiken borde jag alltså vakna imorgon och upptäcka att det är lördag. Det ser jag fram emot.

Ja, veckan rullar på snabbare än väntat. På fredag kommer Stella hem igen och på lördag blir det utgång. Det enda smolket i bägaren vad gäller den biten är att jag har blivit sjukt fattig. Att boka tåg och flygbiljetter är långt ifrån gratis.  Men det är i alla fall till något viktigt så det känns bra ändå.

Nä, nu ska jag återgå till att agera levande klagomur.

Kommentera

