stoppa matchen

*maskingevärseld*

Posted in Allmänt by Micke on januari 10, 2008

Så här i slutet på veckan så känner man hur tålamodet tryter. Rejält. Folk är otacksamma gnidna jävlar som inte har ett trevligt ord över till någon. Så även jag. Bitterheten väller upp i vågor och man knyter näven frustrerat när man för hundratjugotredje gången försöker förklara dom finare aspekterna av en serverkrasch.

Kan det vara så att jag har stått här och stampat för länge nu? Ja. Kommer jag att orka göra någonting åt det? Förhoppningsvis. Men med självhatet är det ju som så att det är väldigt svårt att trycka tillbaka när det väl har börjat bubbla upp.

Hjälp till självhjälp. Jag ska snart ta tag i det. Fina ord och tankar flyter in från här och var. Men vafan, ibland är man helt enkelt inte mottaglig för saker som man egentligen borde lyssna på. Förlåt.

Idag ska jag dejta Stella igen. Jag har ungefär två timmar på mig att hitta på något hyfsat kreativt som vi kan göra ikväll. Men jag har fan ingen aning. Tv-spel och folköl kanske? Men oavsett vad vi hittar på eller inte hittar på så är det i alla fall en av dom ljuspunkter som lyser absolut starkast just nu.

Kommentera

