stoppa matchen

Trött. Så trött.

Posted in Allmänt by Micke on januari 9, 2008

Då var det bokat. Snabbresa upp till jämtland i slutet på månaden för att gå på något så muntert som en begravning. Moster ska sättas i jorden.

Idag har det varit helt hysteriskt mycket att göra på jobbet. För er som kan er nutid så vet ni att företaget jag jobbat på har skitit i det blå serverskåpet och det har resulterat i ett massivt eposthaveri. Helt otroligt fantastiskt vad mycket skit jag får ta för det. Tur att man har lite skinn på näsan.

Det hysteriska arbetstempot den senaste tiden kombinerat med massa annat gör att jag nu känner mig helt otroligt urblåst på energi. Det finns inget kvar att ta av. Den här kommande helgen ska tillbringas i sängen. Sovandes.

Ikväll blir det wow-grind och nifelheims nya platta. Jag måste tömma hjärnan.

Kommentera

