stoppa matchen

Ja, då var det lördag igen då.

Posted in Allmänt by Micke on januari 5, 2008

Av spetsnaz igår blev det inget. Lika bra det. Jag var på det stora hela inte särskilt sugen på att se ett mossigt nitzer ebb-plagiat gasta ur sig dussinbody. Istället för konsert så blev det en fika på Café Cello. Där pratades det en del om män i allmänhet och rövhattar i synnerhet. Det skvaller och dom åsikter som vädrades skulle räcka till flera blogginlägg men jag nöjer mig med att konstatera att vi som har kuk klantar till det lite väl ofta både för oss själva och för dom som inte har kuk. Tidig hemgång och ordentligt med sömn följde.

Idag är det då arbetsdag för mig. Så. Nog om det.

Efter jobbet ska jag och Stella träffas för vidare färd till Charlotta och ett litet kalas. Då den här känslan av att inte vara bakis på jobbet en lördag faktiskt är ganska angenäm så funderar jag på att utöka den känslan även till morgondagens arbetspass. Vad är det frågan om? Håller jag på att förvandlas till någon sorts mysnykterist? Ja, det verkar inte bättre. Eller så kanske man bara håller på att växa upp en smula.

Kommentera

