stoppa matchen

Nytt år, nya tag.

Posted in Allmänt by Micke on januari 2, 2008

Ja, då sitter vi där i början på ett helt nytt år. Det är lite som att man har ett nytt block i början på ett läsår och bara väntar på att få fylla alla sidor med anteckningar och kludd. Jag har faktiskt ingen aning om varför jag känner en viss framtidsoptimism men jag får väl passa på att rida på vågen så länge det varar.

Jag är för smart för nyårslöften men jag har i alla fall tänkt ut några saker som jag ska försöka genomföra framöver. Men då jag riskerar att utstå hån, spott och spe vid misslyckande så låter jag mina tankar och idéer vara osagda i det här läget. Men räkna med att det kommer att rapporteras om det trillar in någon framgångshistoria framöver.

Ikväll kommer Stella hem till Göteborg igen. Det ska bli kul att ses igen.

Kommentera

