stoppa matchen

Mot nya djärva mål.

Posted in Allmänt by Micke on december 29, 2007

Nyduschad, nyrakad och nyladdad sitter jag och försöker fördriva min förklyning så att jag orkar gå på Charlottas fest ikväll. Jag är av någon anledning överjävligt pepp på lite kalas.

Igår käkade jag och Stella på Terassen kök och bar. Fantastisk pasta och fantastiskt sällskap gjorde en helkväll trots tidig hemgång.

Nyårskalas hemma hos oss i kollektivet. Dom flesta jag känner borde ha fått en inbjudan men har jag missat någon så hör av er genast om ni vill komma. Jag har egentligen ingen aning om hur kvällen kommer att förflyta men det kommer vara dricka, fest och samvaro i vilket fall. Så mycket mer kan man ju inte förvänta sig av nyårsfirande.

Kommentera

