stoppa matchen

Huh. Ska man må så här?

Posted in Allmänt by Micke on december 25, 2007

Julafton var mycket fin trevlig. Efter besök hos farbror Ulf tillsammans med far och farfar så tillbringades den tidiga kvällen hos min familj på Järlinden. Det skrattades, det käkades och det var jävligt trevligt. Tyvär drog det in en skugga över hela tillställningen då det kom besked om att en släkting som har har cancer blivit mycket sämre och var tvungen att åka in till sjukhuset. Det är sånt där som ställer saker i perspektiv.

Efter firandet med familjen så drog jag hem till Thomas där det hängde en hel del gamla kumpaner. Sedvanligt supande vidtogs förstås och den sansade nivå jag planerade att hålla gick förstås helt upp i rök.

Nu är det självaste juldagen. Det innebär i vanlig ordning att precis alla jag känner i den här stan planerar att bli fulla som ägg. Jag planerar att göra dom sällskap i detta.

Kommentera

