stoppa matchen

Falun – äntligen!

Posted in Allmänt by Micke on december 23, 2007

Efter en över förväntan okej tågresa så landade jag till slut i Falun. Det var ett tag sen sist. Det första som slår mig är att det är lite riktigt kyla i luften. Och att Lisa stod och väntade på mig. Det var trevligt men lite oväntat.

Hemma hos familjen så vidtar det sedvanliga häcklandet och syster kunde inte låta bli att prata om bajs. Jag gillar min syster. Jag gillar inte bajs. Jag är kluven.

På det stora hela är det jävligt gött att vara hemma igen! Jag gillar julen och möjligheten att få träffa alla jag gillar igen.

Nu sitter jag och sippar belavat på en folköl samtidigt som Stella skickar smäktande SMS till mig och  jag planerar att se mig själv i säng inom kort. Om inget oförutsett inträffar vill säga.

Kommentera

