stoppa matchen

Hänga runt.

Posted in Allmänt by Micke on december 5, 2007

Hade någon sorts ”dejt” igår med Stella. Det var hur lyckat som helst. Den där svampgrytan och bönsalladen som hon lagade till fick mig nästan att spontant gå ner på knä och skrika ”Jag är inte värdig!”. Jag lade receptet på minnet för nu ska det jävlar i mig ätas svamp framöver! Ibland när man umgås med någon så känner man direkt att man har så jävla roligt tillsammans. Igår var det ett sådant tillfälle. Vi har samma sorts humor, samma referenser och ett allmänt bra häng. Vi får se var det här kan leda.

I övrigt jobbas det på i vanlig takt. Höll på att försova mig till ett möte med Gun från företagshälsovården imorse. Min chef påminde mig igår och jag bad henne ringa och påminna mig en halvtimme innan mötet så att jag med god marginal skulle hinna dit i tid. Problemet var bara att min telefon var inställd på ljudlös och när hon ringde så låg jag och sov som en liten kattunge. Jag vaknade ganska exakt 5 minuter innan jag skulle vara på plats. Ingen panik alltså. Det var ett bra och givande samtal om friskvård och annat sånt där tråkigt som man ofta inte hinner/orkar tänka på. Det är dags att lägga om lite attityder hos mig nu. Det är dags att deffa inför Beach-08. Men eftersom jag fortfarande är kvar i satsningen för Beach 2000 så har jag lite att ta igen. Dessutom har jag i något svagt ögonblick lovat min mor att år 2010 så ska vi köra en svenska klassiker tillsammans. En svensk klassiker består av Lidingöloppet, Vasaloppet, Vansbrosimmet samt Vätternrundan. Det fixar jag serrö!

Någon som har några roliga planer inför helgen? Jag har noll uppslag men en jävla massa vilja.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Szofia said, on december 5, 2007 at 16:37

    Haha i år ska vi vara fit för att hänga på beachen när det är bortamatch i Halmstad!


Kommentera

