stoppa matchen

30 november

Posted in Allmänt, Politik, vänner: by Micke on november 30, 2007

För mig som minns mitt 90-tal så är det då idag den där dagen då nazister, fascister och allsköns högerspöken gick ut och manifesterade sina idioti öppet och högljutt. Numera är det väl bara uniformsnazisterna i NSF som fortfarande bryr sig om Karl XII och hans fenomenala insats som i korhet gick ut på att faktiskt radera sveriges stormaktsvälde från kartan. Bra jobbat Dussin-Kalle. Varför nazister och andra patrioter faktiskt hyllar honom har jag ingen aning om. Vad är grejen? Någon stor krigarkung var han ju aldrig då i princip det mesta han tog sig för förvandlades till bajs och vinterkräksjuka. Fast det är klart, att fråga efter någon sorts logik från fascister är ju bara det dödfött.

Fredag idag. Ikväll blir det förhoppningsvis något sorts samkväm med Stella och hennes vänner. Imorgon blir det festligheter och middag med Elin. Det är på tiden att jag gör något roligt nu, jag måste verkligen blåsa bort mitt jobb från hjärnan. Inatt drömde jag mardrömmar om jobbiga kunder. Det här har gått för långt, den saken står klar.

30november.jpg

Unghögern – Alltid lika snygga 

Kommentera

