stoppa matchen

Jo, så kan det vara.

Posted in Allmänt, lek & spel: by Micke on november 23, 2007

Har nästan helt tappat sugen. Jag har inget att säga och jag har inget att skriva. Alltså är bloggen väldigt död för tillfället. När man känner att man hamnar i någon sorts cirkel av ”fest/jobb/ångest/rolig bild” och att det inte ger särskilt mycket så är det nog lika bra att ligga lågt ett tag.

Idag jobbar jag kväll. Det är faktiskt helt okej. Jag har ändå inga pengar och lönen kommer på måndag. Så den här klumpen av helgarbete som jag ska äta mig igenom kommer faktiskt ganska lägligt för en gångs skull. Jobba, ligga hemma och slappa. Billigt om inte annat.

Det blir inget scenario till gothcon heller, det är lite trist. Men det ligger utanför min kontroll och när man är beroende av andra som inte kan lägga fokus på samma sak som jag vill fokusera på så är det inget man kan göra.

Framöver ska det väl planeras inför jul och sånt mysigt. Ser ut som det blir en blixtvisit till Falun över julhelgen och arbete över nyår. Det ser jag framemot. Familjen och lite enkla extrapengar. Perfekt.

En annan rolig sak är att om man bildgooglar Spetsnaz på google.se så är den första bilden man ser en bild på mig. Jag är alltså tuff på riktigt. Det ni.

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Patrik Sahlin said, on november 23, 2007 at 18:28

    Den första träffen jag får är:

    Du ser ut att ha förlorat vikt sedan jag senast såg dig och jag är grymt imponerad av din akrobatyxkastning. Jag ser ett fotbollsmål i bakgrunden så jag antar att det är korrekt bild.

  2. trettinian said, on november 23, 2007 at 18:56

    Haha, jaha, så kan det vara…

    Det är i vilket fall den här https://hemmingsson.files.wordpress.com/2007/02/spetsnaz.jpg som jag syftar på…

  3. Patrik Sahlin said, on november 24, 2007 at 16:16

    Det bilden var minst lika hård :)

  4. Patrik Sahlin said, on november 24, 2007 at 16:17

    Bra svenska Patrik, MVG+.


Kommentera

