stoppa matchen

Idag är ingen bra dag.

Posted in Allmänt, fotboll:, GAIS by Micke on oktober 5, 2007

Nä. Idag är det inget roligt. Har en massa skit som fortfarande ligger och spökar. Jag har ingen aning om hur jag ska börja bearbeta berget av bajs som tornar upp sig i min mentala verklighet. Så tillsvidare känns det som att jag låter det ligga kvar där och mögla. Med det sagt så är det uppenbart att jag helt enkelt inte mår så jävla bra. Det blir nästan alltid en sån här liten dipp på höstkanten. Tråkigt som fan men jag håller mig i alla fall flytande. Jag vet att det går över. Jag har så mycket jag vill säga till så många, och jag vet inte om jag vågar.

Jag och Lisa bestämde oss i samförstånd för att annullera våran relation. Jag orkar inte redogöra för hur det hela gick till men i det här läget så kan ett ”det var kul så länge det varade” vara på sin plats. Vi är fortfarande vänner och jag är i alla fall glad över att ha hittat en ny kompis.

Nu till något roligare.

Imorgon ska vi i ”In your face bidragstagare”-kollektivet ha en inflyttningsskiva. Vi har försökt bjuda så många som möjligt men känner du att vi har missat dig så tveka inte att höra av dig eller komma förbi. Det blir grymt med fest! För folk som däckar kvar hos oss och/eller har fotbollsintresse så fortsätter festandet morgonen efter med GAIS – Brommapojkarna. Gamle Port slår upp dörrarna kl 11:30 så det är bara att gå direkt från sängen och dit. Perfekt.

Tagged with: , ,

Kommentera

