stoppa matchen

Död blogg?

Posted in Allmänt, fotboll:, GAIS by Micke on september 26, 2007

Har inte orkat skriva något den senaste tiden. Kan förvisso bero på att jag inte har haft något att skriva om då jag mest har legat hemma och varit sjuk. Men jag kör en snabb summering över den senaste veckans händelser.

Börjar komma på plats i nya lägenheten. Lite ovant att gå utanför dörren och vara typ på stan bara men det ger sig väl. Ännu mer ovant att kunna sova en timme längre på morgnarna då jag de facto ser fönstret på det hus jag jobbar i från mitt sovrumsfönster. Nära och bra och ett läge som gör att jag aldrig kommer att komma i tid till arbetet i fortsättningen.

Såg Nitzer Ebb i sthlm nu i lördags. Skitbra spelning, helt värdelöst arrangemang i övrigt. När jag går på synthkonsert så vill jag att det spelas relaterad musik på dansgolvet. Död åt aggrotech och annat trams.

Såg GAIS förlora derbyt igår mot blåvitt med siffrorna 0-1. IFK fick in sitt mål redan i andra spelminuten och det tog för lång tid för oss att arbeta oss in i matchen igen. För målchanser hade vi gott om, i alla fall på slutet. Som vanligt är det bra att veta att vi inte vek ner oss fullständigt i alla fall men att ännu en gång förlora mot BK Skattefifflarna svider så jävla enormt. AIK borta på söndag men jag följer inte med på den resan.

Jag och Lisa har en allvarligt fnurra på tråden. Vi får se vad som händer med den biten.

Kommentera

