stoppa matchen

Ett år idag!

Posted in Meta by Micke on september 9, 2007

Jaha, då har man hållit på med det här bloggeriet i ett år. Idag fyller alltså ”stoppa matchen” ett år. Detta firas med dunder och brak genom att jag idag lovar att äta något onyttigt.

Hittils har den här lilla anspråkslösa bloggen haft 12,150 besök. Det ger ca 33 stycken om dagen och jag antar helt kallt att dom flesta besökare är folk jag känner. Sen har jag faktiskt ingen aning om hur wordpress räknar sidvisningar och besökstatistik. Men man får väl anta att statistiken är hyffsat korrekt. Jag har postat 230 (231 med det här) inlägg av skiftande kvalitet och längd. När jag drog igång det här struntet för ett år sedan trodde jag att jag inte skulle orka eller tappa intresset ganska snabbt. Som tur (?) är för alla mina fans så gav jag inte upp. Det r fan inte en lätt sak att blogga ska ni veta!

Ja, vi får se hur det här fortsätter. Jag har lite idéer om den här bloggen som kanske kan vara intressanta ungefär för mig enbart men den som lever får se helt enkelt.

Kommentera

