stoppa matchen

Slumpen?

Posted in Allmänt by Micke on september 6, 2007

Är det en slump att samma dag som jag för första gången ska besöka operan så kavlas nyheten om Pavarottis död ut över världen? Jag har svårt att tro något annat än att detta är ett tecken på en nära förestående förändring av den här verkligheten så som vi känner den. Efter efter att ha kollat runt lite, eller snarare blivit matad med olika recensioner av spektaklet som ska bevittnas ikväll så tror jag att det faktiskt är frågan om god underhållning. Men det verkar så hysteriskt långt bara! Hoppas dom har bekväma stolar på det där stället.

Snart fredag. Jag kan knappt vänta på att få vara lite helgledig nu. Stress och press gör sig ständigt påminda och nu måste jag få andas ut i några dagar.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lisa said, on september 6, 2007 at 11:56

    Leve Pavarotti! Det kommer bli asbra. Alltsammans. Och träsmak är en del av charmen, precis som med filmer som dr Zivago och Borta med vinden.

    Kram

  2. Johannes said, on september 6, 2007 at 13:33

    Sen fredsloppet, gatufest och vapenklubb på lördag. Fett ös i helgen. :)


Kommentera

