stoppa matchen

Mördarlördag.

Posted in GAIS, Jobb by Micke on september 1, 2007

Idag är jag lite småsur. Nej, nu ljög jag. Jag är faktiskt riktigt tvärgrinig. Ni har hört det förut och jag kommer fortsätta upprepa mitt mantra in absurdum. Att jobba helg suger så infernaliskt med frusen getsperma så det finns nog ingenting jag avskyr mer i denna stund.

Istället för att ligga hemma hela dagen och läsa serier så ska man med ett leende i rösten ta emot skit från massa människor som med 99% sannolikhet har sig själva att skylla för deras problem. Är det något man blir allergisk mot på det här jobbet så är det idioter och idioti. Är det något man blir jävligt bra på i det här jobbet så är det förmågan att på cirka 1 sekund avgöra om personen man pratar med är en idiot eller inte. Man kan nog anse att mitt företags kundstock är ett bra tvärsnitt ur Sveriges befolkning. Det innebär att 85% av det här landets invånare har något allvarligt fel i skallen. Dom andra 15% har ringt till fel kille och är dumma i huvudet bara därför. Skrämmande egentligen. Det är alltså bara jag och mina vänner som kan tänka klart och redigt? Då är det illa ställt med den här nationen.

Fast det är klart, pengarna ska in och bla bla bla jidda jadda. Jag är likförbannat jävligt trött på det här harvandet.

På måndag är jag i alla fall ledig och passande nog så spelar GAIS borta mot Gnällbältets United då. En bortamatch är nog precis vad mitt överhettade lilla sinne behöver. Och jag vågar till och med hoppas på seger  den här gången.

Kommentera

