stoppa matchen

Plötsligt händer det…

Posted in Allmänt by Micke on augusti 20, 2007

Ibland dyker det upp saker på internet som bara är för bra. Och när mina vänner och jag själv hittar sådana saker så rasslar det till i inboxar och im-klienter. Idag var det en sådan dag. Inom loppet av några minuter så fick jag ett tips från flera olika personer. Och jag förstår varför. Det blir inte bättre än så här…

Bilden som får mig och mina vänner att få kollektivt kåtslag:

putin-rules2.jpg

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallstenssonidas. said, on augusti 22, 2007 at 01:58

    Världens kralligaste statschef?


Kommentera

