stoppa matchen

Hemma igen men är det mindre stress för det?

Posted in Allmänt by Micke on augusti 17, 2007

Fika med Tomas, fest hos Eleneore och Klara och Viva La Fete spelar ikväll. Jag kan inte göra tre saker samtidigt. Så med största sannolkhet lägger jag mig under mitt täcke och hoppas på att allting bara rullar förbi. Gotta love enkla lösningar!

Nu bor vi fyra stycken i kollektivet. Det börjar bli lite trångt nu alltså. Men det viskas och konspireras om en ny lägenhet och om vi får den så kommer livet bli perfekt. Men så var det hela den här biten med att ropa hej innan man är över ån och så vidare. Vi håller tummarna helt enkelt så får vi se var vi hamnar till slut.

Nu ska jag fokusera dom närmaste dagarna på att varva ner och ta det helt lungt. Bara vara. Vilket rimmar lite illa med att jag lovat massa saker och att jag dessutom ska se GAIS på lördag borta i elloslandet. Men det kan ju vara avslappning det med.

Löfblad har slängt upp massa bilder från londonresan på sin facebook. Så om ni är intresserade av det så kan ni ju gå in där och titta.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hector said, on augusti 17, 2007 at 12:50

    facebooks, är inte det som Lunarstorm fast ocoolt? Sånt som Ebba Sydolw sysslar med liksom typ?

  2. Sara said, on augusti 17, 2007 at 22:55

    Jag kommer ju imorgon.

  3. Rakis said, on augusti 18, 2007 at 17:20

    här finns även bilderna för dom som inte har facebook….

    http://undefined.bilddagboken.se/index.php?main=L3AvZGF5dmlldy5odG1sP3Q9MTE4NzA0MjQwMSZpZD04NDU0NTAxNQ==


Kommentera

