stoppa matchen

Orkar inte.

Posted in Allmänt by Micke on augusti 10, 2007

Igår skulle det bli en nykter dag. Det blev det inte. Fullare än någonsin stapplade vi omkring i Visby och sjöng våra sånger. Kul som satan men idag är jag en skadad och skändad man. Varenda rörelse kräver eftertanke och minsta ansträngning gör att man börjar kallsvettas. Ush. Jag ska aldrig dricka sprit igen. Jag lovar. Vi satt nera på stranden en stund. Det var mycket trevligt och så där somrigt mysigt. Det måste jag däremot göra om. Fast det blir nog inget mer med den saken den här resan.

Imorgon åker vi hem till Göteborg igen. Det ska bli skönt. Jävligt skönt.

Idag ska jag inte dricka. Eller?

dalapirater.gif

Dalapiraternas fagra flagga.

Kommentera

