stoppa matchen

SJ försöker muta mig till tystnad.

Posted in Allmänt by Micke on augusti 4, 2007

bild-15.gif

Som plåser på såren för SJs strul den senaste tiden så försökte dom idag muta mig med det perfekta vagns och platsnummret. Men den lätta går jag inte på. SJ är fortfarande mina dödsfiender.

Befinner mig för övrigt i fiendeland deluxe. Solna. AIK-land. Jag tittade mig över axeln åtskilliga gånger på vägen hem till Mattias. Jag lever på lånad tid här ute förorten.

Bussen går 04:30 imorgon bitti. Jag tror vi låter bli att sova inatt. Det är inget märkvärdigt med det.

Jag har även hängt med Lisa hela dagen i Stockholm. Helt underbar dag med andra ord.

Kommentera

