stoppa matchen

Självcensur och lite skvaller.

Posted in Allmänt by Micke on juli 29, 2007

Okej. Jag har egentligen ganska mycket som ligger inne och trycker som jag skulle kunna fläka ut här. Jag har skrivit på en riktig jävla monsterpost som utan tvekan är det längsta stycket text jag producerat sedan jag gick i skolan senast. Men efter en genomläsning så insåg jag att det fanns för tok på mycket information och antaganden om andra människors relationer till mig. Om folk känner för att definera vad dom tycker om mig så får dom göra det själva, jag tänker inte sitta här och göra kvalificerade gissningar.
Hur som helst. Jag har haft en helt underbar helg. Jag och Lisa kopplade direkt. Helt fantastiskt skönt. Finns egentligen inget att tillägga mer än att nu ska jag ta mig en rejäl funderare på var jag vill bo, vad jag vill syssla med och hur jag vill göra det. Jag måste alltså sätta upp en tydlig målbild. Dags att bestämma sig med andra ord.

Inga beslut är tagna. Vi får se vad som händer. Jag har en känsla av att äventyret just har börjat.

Kommentera

