stoppa matchen

Trög

Posted in Allmänt by Micke on juli 26, 2007

Jag måste hitta på ett sätt att kunna sova på jobbet. Ett sätt som gör så att det ser ut som om jag arbetar men ändå kan sova ifred. Det enda rimliga är att jag skaffar en klon eller en slav som kan sköta mina uppgifter när jag ägnar mig åt att drömma sött.

Den senaste tiden har jag i och för sig kunnat sova bra nätterna men tiden sömn har ändå blivit lite väl snålt tilltagen. Man måste ju prata i telefon och kommunicera på internet på nätterna, det finns liksom ingen tid för sömn.

Imorgon.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lisa said, on juli 26, 2007 at 18:47

    Imorgon :)


Kommentera

