stoppa matchen

God morgon (?)

Posted in Allmänt by Micke on juli 23, 2007

Gucäksp. Ungefär så formulerades min första tanke när väckarklockan tvingade bort min sömn. Tvi vale för måndagmornar. Jag hatar dom helt och uppriktigt. Till råga på allt så har vädret gått från ostadigt till ihållande regn. Toppen. Med andra ord, jag önskar innerligt att alla måndagar, speciellt den delen som är före kl 12, försvinner in i en vortex av död och föruttnelse.

Dessutom har jag mild panik inför ett telefonsamtal jag har lovat mig själv att ringa. Men vad kan gå fel? Ingen aning men tänk om det blir helt snett alltihop? Man vill ju bara att det ska bli bra. Och det snurrigaste är att jag vet inte ens vad som defineras som bra i just det här fallet. Men hon är bra trevlig i alla fall. Så länge man håller sig till bashyffset så ska det nog fungera. Att prata i telefon. Men telefoner är hur som helst läskiga. Och är inte det en ironi att jag tycker så, med tanke på vilket jobb jag har, så vet jag inte vad ironi är. Men jag har ju lovat att ringa.

En vecka kvar till match. Suck.

Kommentera

