stoppa matchen

En uppmaning.

Posted in Allmänt by Micke on juli 23, 2007

Update: Aset har avslutat sitt medlemskap, alternativt blivit utkastad. Men det var kul så länge det varade. Tack till alla som hjälpte till!

Storyn hittils: En kille på 35år har sextrakaserat en god vän till mig samt hennes vänner på internetcommunityt helgon.net. När en av tjejerna dissade honom så kontrade killen med rasistiska tillmälen och bevisade alltså att han förutom ett sexpucko även är en rasist. Jag fick en kopia av mejlet som han har spammat ut till unga tjejer i någon sorts förhoppning om att få knulla med dom. Brevet var så urbota dumt så jag var tvungen att skriva ett svar till honom. Tyvär visade det sig att han har blockerat mig på helgon.net efter att jag härjat runt lite i hans gästbok och mitt fina svar kommer han aldrig få läsa.

Uppmaning: Vi vill ju inte att en rasistisk idiot och tillika sexpucko ska få härja runt bland mina vänner utan att jag ska få en chans att upplysa den fege jäveln om vad jag egentligen anser om honom.

Gör så här:

1: Kopiera mitt brev till swemaster (k34) som finns längre ner på denna sida. (Kursiverad text inom citationstecken är alltså den text som geniet har skickat till mina vänner. Mina svar syns under varje stycke.)

2: Logga in på helgon.net

3: Leta reda på använderen med namn swemaster. Det görs enklast genom snabbsöksrutan.

4: Tryck på ”skicka mejl” knappen och klistra in mitt brev i rutan som dyker upp i mitten. Tryck på skicka. Så! Nu har du hjälpt mig att ventilera lite.

Tack för hjälpen!

Brevet som jag vill att swemaster ska få läsa:
”35 årig Master från västkusten.”
– 35 år. Raggar unga tjejer på internet. Med en hyffsat anonym användare. Du vågar inte ens lägga upp en jävla bild av dig själv. Men det är klart, du är väl så jävla ful. Det är antagligen därför du inte vill återuppleva minnena från din svåra skoltid när alla stod i ring runt dig, pekandes och skrattandes. Jag förstår. Jag känner med dig. Din stackars mobbade jävel. Synd att din frustration tar uttryck som den gör. Förkrympt gubbkuk? Kan tänka mig det. Bor på västkusten ser jag också. Rensar du fisk? Heter du Glenn? Luktar du snus?

”Är som person väldigt lugn och stabil, är definitivt en livsnjutare av fulla mått och jag sätter livskvallite i första hand.”
– Nämen, vad trevligt! Vi har oss en liten livsnjutare här! Tur att du sätter livskvalite i första hand, jag menar, vi andra som egentligen vill leva i Mogadishu har ju inte fattat någonting, eller hur?

”Söker dig erfarna sexslavinna eller oerfarna slyna. Kanske är du en redan fostrad och relativt färdig slavinna som enbart behöver formas för mina behov och önskningar, eller så kanske du är en helt oerfaren kåtslyna som behöver en sträng Master som med fast hand kan fostra och forma dig till en lydig och foglig sexslavinna.”
– Ungefär här försvann min sympati och förståelse för din svåra barndom. Man kan skylla på mycket, taskiga föräldrar, alkoholism i familjen. Ja, till och med att den hund du fick av din föräldrar för att du inte skulle känna dig ensam dog är en god ursäkt till ditt puckade beteende. Men är det något som inte är okej så är det dumhet. Ren och skär idioti. Och den gränsen har du passerat med råge. Vad folk gör i sängen eller utanför den bryr jag mig överhuvudtaget inte om. Men att du inbillar dig att dessa ”slynor” och ”slavinnor” känner för att suga din kuk på grund av att du postar ett jävla mejl på helgon.net så bevisar bara det hur jävla sned verklighetsuppfattning du har. Vad har du för jävla människosyn egentligen? Din mor måste ha gråtit den dagen hon krystade fram dig. Direkt ner i fulsäcken och fram med klappträet för din del. Sen blev du som du blev också. Eller fick du inte suga på tutten när du var liten? Liten är du för övrigt fortfarande. Lilla lilla usla människa.

”Möjligtvis är du bara en ung kvinnlig novis som med stor nyfikenhet sakta och försiktigt vill närma dig din undergivna sida och få vägledning och undervisning.”
– Som att du skulle kunna lära ut någonting när du står där med ballen i vädret, kåtdallrandes och flåsande? Vem tror du att du är? Vad fan tror du att du håller på med? Förväntar du dig att det ska fungera? Tror du att du ska få smiska unga tjejer på rumpan? Är det någonting du har missat här? Verkligheten hälsar till dig och du är inte välkommen tillbaka.

”Är intresserad av dig ovavsett om du söker enbart från sessioner till 24/7 relation.
Självklart sker allt mellan oss i fullt sammförstånd och med glimten i ögat.”

– Hur man binder upp varandra och smiskar varandra med glimten i öget är för mig helt obegripligt. Men visst, du är väl så jävla korkad så idiotblicken din glimtar till hela tiden. Glimt glimt. Oj. Där kom det visst lite dräggel också.

”Vill förtydliga att målet för mig är att leva tillsammans i ett seriöst och kärleksfullt förhållande med en ung kvinna, men vägarna dit kan ju vara många.”
– Den vägen är stängd för dig grabben. Hoppas du kan leva med smärtan.

”Blir du nyfiken o intresserad så hör av dig till mig. Var inte blyg!
Mvh SweMaster2006”

– Dra åt helvete.

mvh/ micke (hemingway)

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. asmodean pao helgån said, on juli 23, 2007 at 16:54

    Haha klockrent, jag skrev ett erbjudande om att hänga på väggen i mitt studentrum så att jag kunde slå honom (självklart med glimten i ögat) när det gick dåligt i WoW, men han verkar inte nappat för han raderade meddelandet i gästboken (inkl. alla uppföljande erbjudanden och meddelanden om att han inte skulle vara blyg).

  2. trettinian said, on juli 23, 2007 at 16:59

    Hehe, ja.. Men jag skulle kunna tänka mig att ha idioten som avreageringsboll helt utan glimten i ögat ;)

    Tröttsamma jävla idioter som ska trakassera folk på internet bara för att dom tror att dom är anonyma.

  3. Satan said, on juli 23, 2007 at 20:54

    hoh här skall skickas mail!

  4. Peter said, on augusti 14, 2007 at 08:27

    Men herregud, vem trakasserar vem? Nog för att jag har svårt att sympatisera med killen, men beteendet du uppvisar här är ju för fan sinnessjukt! Idiot!

  5. trettinian said, on augusti 14, 2007 at 10:46

    Idiot och idiot. Killen slutade (?) sextrackasera mina vänner. Allt är frid och fröjd med andra ord.


Kommentera

